مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-27سياسي

دانشگاه ها فضایی جدای از فضای سیاسی کل کشور نیستند


دانشگاه ها فضایی جدا از فضای سیاسی کل کشور نیستند و همان اتفاقات و تغییراتی که در فضای فکری و عملکردی کشور رخ می دهد در سازمان های مختلف از جمله دانشگاه ها نیز رخ خواهد داد.

- محمدحسین رامشت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص فضای مدیریتی جدید کشور اظهار داشت: فضای اداری کشور منوط به این است که چه گروه یا تفکری وظیفه اجرا در کشور را به عهده دارند؛ در دوره گذشته آقای روحانی مدیریت کشور را در دست داشت که دارای تفکرات خاص و طرفدار نظام گردش سرمایه بود و طبق همین مورد ادارات، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی همان سیاست را دنبال می کرد.

رییس اسبق دانشگاه اصفهان با اشاره به شرایط فعلی کشور توضیح داد: اکنون که فضای سیاسی کشور تغییر پیدا کرده است، همان فضا به بسیاری از ادارات، مدیران و عملکرد مؤسسات تسری پیدا خواهد کرد.

وی تأکید کرد: مهم ترین تغییری که در این دوره اتفاق خواهد افتاد این است که مدیرانی در فضای جدید انتخاب می شوند، که با تفکرات جدید همخوانی و سازگاری دارند و موضوع بعیدی نیست که با تغییر مدیریت دانشگاه شاهد تغییر فضای رفتاری و عملکردی باشیم.

رامشت در انتها در خصوص فضای مدیریتی دانشگاه ها در دولت جدید یادآور شد: دانشگاه ها فضایی جدا از فضای سیاسی کل کشور نیستند و همان اتفاقات و تغییراتی که در فضای فکری و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها فضایی جدای از فضای سیاسی کل کشور نیستند

دانشگاه ها فضایی جدای از فضای سیاسی کل کشور نیستند