مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:202021-10-27سياسي

روابط ایران و پاکستان در هم تنیده است


شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان روز سه شنبه در دیدار با آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری ایران روابط دو همسایه را درهم تنیده و ریشه در مشترکات قوی توصیف کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از منابع رسمی پاکستان، شاه محمود قریشی که روز سه شنبه در راس یک هیات دیپلماتیک برای شرکت در دومین اجلاس وزیران خارجه کشورهای همسایه افغانستان به تهران سفر کرده است با آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان شامگاه سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: قریشی با ابلاغ سلام های گرم عمران خان نخست وزیر پاکستان به رییس جمهوری ایران، نسبت به روند رو به رشد روابط دو کشور برادر و همسایه ابراز اطمینان کرد.

در این بیانیه آمده است: وزیر امور خارجه پاکستان با تاکید بر اهمیت روابط با ایران گفت: این روابط که در مشترکات تاریخی، مذهبی، مردمی، جغرافیایی و مرزهای مشترک طولانی تنیده است عاملی برای دستیابی به رفاه، صلح و ثبات در منطقه می باشد.

قریشی افزود : تحولات اخیر در روابط دو کشور از جمله تبادل هیات های بلند پایه سطح مناسبات ایران و پاکستان را با رشد قبال توجهی همراه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ایران و پاکستان در هم تنیده است

روابط ایران و پاکستان در هم تنیده است