مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 23:002021-10-26سياسي

تاسیس دانشکده حکمرانی در دانشگاه تهران/از همه سلایق در انتصابات استفاده می کنم


سرپرست دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه سلایق سیاسی افراد در انتصاب مدیران دانشگاه برای من مهم نیست، گفت: اخلاق مداری، تجربه، جایگاه علمی، مردم داری و معروفیت فرد در دانشگاه از جمله شاخصه های مهم من در انتصابات خواهد بود.

- تاسیس "دانشکده حکمرانی" در دانشگاه تهران/از همه سلایق در انتصابات استفاده می کنم سرپرست دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه سلایق سیاسی افراد در انتصاب مدیران دانشگاه برای من مهم نیست، گفت: اخلاق مداری، تجربه، جایگاه علمی، مردم داری و معروفیت فرد در دانشگاه از جمله شاخصه های مهم من در انتصابات خواهد بود.

دکتر سیدمحمد مقیمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح جزییات تاسیس دانشکده حکمرانی در دانشگاه تهران اشاره کرد و اظهار کرد: این دانشکده در حقیقت یک مجموعه ای از رشته های مختلف در مدیریت، اقتصاد،علوم اجتماعی، فلسفه، علوم سیاسی، کشاورزی، رشته های فنی و علوم پایه را شامل می شود در واقع این دانشکده یک دانشکده چند رشته ای است که تلاش می کنیم از این ظرفیت برای تقویت رشته های دانشگاهی استفاده کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش می کنیم در دانشکده حکمرانی مدیرانی را پرورش بدهیم که بتوانند در بخش های مختلف کشور مدیریت موثری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس دانشکده حکمرانی در دانشگاه تهران/از همه سلایق در انتصابات استفاده می کنم

تاسیس دانشکده حکمرانی در دانشگاه تهران/از همه سلایق در انتصابات استفاده می کنم