مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 21:552021-10-26سياسي

هلال احمر در ایام کرونا خدمات ارزنده خوبی را ارائه کرد


هلال احمر در ایام کرونا خدمات ارزنده خوبی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت گرامیداشت روز نوجوان امام جمعه بخش چاروسا با  جمعیت دانش آموزی هلال احمر بخش دیدار کرد.

در این دیدار مسئول خانه هلال احمر شهر قلعه رییسی از آمادگی نوجوانان و جوانان و اعضاء جمعیت دانش آموزی هلال احمر منطقه در کارهای عام المنفعه و جهادی و خدمت رسانی به مردم خبر داد و گفت: حدود 300نفر دانش آموز عضو جمعیت هلال احمر بخش چاروسا هستند که در ایام مبارزه با ویروس کرونا برای آموزش همگانی به روستا ها اعزم می شدند و بدون هیچگونه توقع و انتظاری به مردم شریف بخش چاروسا خدمت نمودند.

امام جمعه چاروسا در این دیدار با ارج نهادن به روحیه جهادی و معنوی و ایثار و خدمت رسانی جمعیت هلال احمر منطقه بیان کرد: خوشا به سعادت شما عزیزان که دارای این روحیه با ارزش و با اخلاص  هستید از مصادیق کارگران خدا در روی زمین هستید و این عمل شما در نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بخش چاروسا با بیان اینکه رفع غم از چهره مومن و سیر و سیراب کردن او،عیادت در وقت بیماری،کوشش برای صلح و آشتی ،خوشحال نمودن دیگران، امر به معروف و نهی از منکر،شرکت در نماز جمعه، تعاون در خانه، تعاون در جامعه، همه اینها از مصادیق تعاون و همدلی می تواند جزء اصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر در ایام کرونا خدمات ارزنده خوبی را ارائه کرد

هلال احمر در ایام کرونا خدمات ارزنده خوبی را ارائه کرد