مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 21:452021-10-26سياسي

رییسی: آمریکایی ها در حوادث و ناامنی های اخیر افغانستان دست دارند


حوادث تروریستی در افغانستان دل هر انسانی را به درد می آورد و تردیدی وجود ندارد که آمریکایی ها در این گونه حوادث دست دارند و نمی خواهند مردم افغان به آرامش و امنیت برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله  هم گفت: باید در مسیر ایجاد صلح و امنیت و شکل گیری دولتی فراگیر در افغانستان که همه اقوام و جریانات سیاسی این کشور را نمایندگی کند، تلاش کنیم.

رشید مردوف وزیر امور خارجه ترکمنستان در این دیدار با بیان اینکه کشورش خواهان برقراری روابط همه جانبه، تحکیم و تعمیق روابط تهران – عشق آباد است، گفت: ایران را کشور برادر و دوست خود می دانیم و با جدیت به دنبال افزایش سطح روابط و همکاری در زمینه های مختلف از جمله نفت، گاز، حمل و نقل و بازرگانی هستیم.

وزیر امور خارجه ترکمنستان همچنین با اشاره به اهمیت گسترش همکاری های منطقه ای بین دو کشور، گفت: ترکمنستان از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در موضوع افغانستان حمایت می کند و آمادگی دارد در همه سطوح منطقه ای، مناسبات و همکاری های نزدیکی با تهران داشته باشد.

*فصل جدیدی در روابط ایران و تاجیکستان آغاز شده است بر پایه این خبر، رییس جمهور همچنین در دیدار سراج الدین مهرالدین وزیر امور خارجه تاجیکستان با بیان اینکه دو کشور و دو ملت از اشتراکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: آمریکایی ها در حوادث و ناامنی های اخیر افغانستان دست دارند

رییسی: آمریکایی ها در حوادث و ناامنی های اخیر افغانستان دست دارند