موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 21:202021-10-26سياسي

ماجرای کتک خوردن کارگر شهرداری خرمشهر چه بود؟


به تازگی ویدیویی مبنی بر درگیری بین یکی از کارگران شهرداری و عضو شورای شهر خرمشهر در فضای مجازی منتشر شده است که در این ویدیو، کارگر با صورت زخمی عنوان می کند که عضو شورای شهر او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

- ایسنا/خوزستان به تازگی ویدیویی مبنی بر درگیری بین یکی از کارگران شهرداری و عضو شورای شهر خرمشهر در فضای مجازی منتشر شده است که در این ویدیو، کارگر با صورت زخمی عنوان می کند که عضو شورای شهر او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این ویدیو یک نفر در کنار کارگر شهرداری ایستاده و عنوان می کند: این فرد از نیروهای شهرداری خرمشهر است که شش ماه است حقوق نگرفته اند و اعتراض کرده تا حداقل علی الحساب حقوق وی را پرداخت کنند اما این کار را انجام ندادند و نماینده شورا چشم او را به این وضع درآورده است.

سپس این کارگر نیز با صورت زخمی می گوید: به خاطر حق مان این طور شد.

آقای چلداوی من را زد.

چرا می گویید بیمه مان نمی کنید؟ چرا حقوق مان را نمی دهید؟ .

در پی این ماجرا، عادل چلداوی عضو شورای شهر خرمشهر نیز با انتشار ویدیویی در فضای مجازی، این مطلب را تکذیب کرد و توضیحاتی ارائه داد.

چلداوی در این ویدیو در خصوص مطالب منتشرشده در خصوص ضرب و جرح کارگر شهرداری، اظهار کرد: به هیچ عنوان دخلی در این خصوص ندارم و درگیری فیزیکی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کتک خوردن کارگر شهرداری خرمشهر چه بود؟

ماجرای کتک خوردن کارگر شهرداری خرمشهر چه بود؟