مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 21:052021-10-26سياسي

22 روستای منطقه ترشیز با تانکر آب رسانی می شود


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر نبود آب و کاهش شدید سفره های زیر زمینی اکنون 22 روستای منطقه ترشیز با تانکر آب رسانی می شود.

- نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان در بازدید از سه روستای حاجی آباد، زنده جان و عشرت آباد مشکلات این روستاها را مورد بررسی قرار دادند.

روستای حاجی آباد اولین مقصد مسئولان بود.

در این جلسه دهیار روستا با اشاره به مهمترین مشکلات روستا افزود: علی رغم اینکه طرح هادی روستا که نقشه آن در سال 1386 تهیه شده اما تاکنون این طرح هیچ بازبینی نشده و این از مهمترین مشکلات روستاست.

محمد یوسفی بیان کرد: با توجه به رشد جمعیت در روستا طرح هادی نیازمند بررسی مجدد و گسترش است.

با اینکه بسیاری از جوانان زمین هایی را از پدران خود به ارث برده اند اما چون خارج از محدوده اعلام شده، نمی توانند در آن ساخت و ساز کنند.

وی آسفالت نبودن کوچه ها را یکی دیگر از مشکلات جدی این روستا دانست و بیان کرد: تا کنون فقط یک معبر روستا آسفالت شده و باقی همه خاکی است.

یوسفی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و آبگرفتگی معابر عبور و مرور ساکنان روستا با سختی مواجه می شود و با مشکلات جدی مواجه هستند؛ اگر چه از حدود 2 سال قبل زیرسازی حدود 6000 متر از معابر برای آسفالت آماده شده اما چون کاری صورت نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 روستای منطقه ترشیز با تانکر آب رسانی می شود

22 روستای منطقه ترشیز با تانکر آب رسانی می شود