مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 20:502021-10-26اقتصادي

اجرای طرح نظارتی ویژه تولید، توزیع و فروش شکر در خوزستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از اجرای طرح نظارتی تحولی تعزیرات حکومتی با رویکرد نظارت از چرخه تولید تا توزیع و رسیدن شکر به دست مصرف کنندگان با قیمت مصوب، - ایسنا/خوزستان مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از اجرای طرح نظارتی تحولی تعزیرات حکومتی با رویکرد نظارت از چرخه تولید تا توزیع و رسیدن شکر به دست مصرف کنندگان با قیمت مصوب، از 22 مهرماه در استان خبرداد.

نعمت اله بیرانوندی با اشاره به نظارت بر عرضه شکر در بازار اظهار کرد: طرح نظارتی تحولی تعزیرات حکومتی از 22 مهرماه با رویکرد نظارت از چرخه تولید تا توزیع و رسیدن شکر به دست مصرف کنندگان با قیمت مصوب، در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در هفت ماه گذشته حدود 11 هزار پرونده به تعزیرات جکومتی خوزستان رسیده است که مورد رسیدگی قرار گرفت.

روند رسیدگی به این پرونده ها با احکام قاطع و بازدارنده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: انتظار می رود واحدهای صنفی فروش محصول را با نرخ مصوب رعایت کنند و مردم نیز با بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی همراهی کنند.

بیرانوندی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، بیان کرد: مردم موارد عدم رعایت نرخ ها را با مراجعه حضوری به میز خدمت تعزیرات حکومتی یا سامانه 135 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی ویژه تولید، توزیع و فروش شکر در خوزستان

اجرای طرح نظارتی ویژه تولید، توزیع و فروش شکر در خوزستان