مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 20:402021-10-26سياسي

نیاز 1000 کیلومتر جاده در اصفهان به روکش آسفالت / اصفهان خراب ترین راه ها را دارد


معاون راهداری سازمان حمل و نقل و راهداری گفت: یک هزار کیلومتر از جاده های مواصلاتی استان اصفهان نیازمند روکش آسفالت است.

- ، رضا اکبری در سفر یک روزه به اصفهان و در سفر به شهرستان های این استان از وضعیت راه های شهرستان های شمال و شرق اصفهان بازدید کرد.

سفر به نطنز، اردستان و نایین از برنامه های حضور یک روزه این مقام مسئول در اصفهان بود که ضمن بازدید از راه های بین شهری و روستایی دیداری نیز با نمایندگان مجلس و فرمانداران این شهرستان ها داشت.

معاون راهداری سازمان حمل و نقل و راهداری کشور شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محورهای مواصلاتی اردستان با اشاره به اینکه استان اصفهان به دلیل وضعیت جغرافیایی دارای بیشترین محورهای مواصلاتی کشور است، اظهار داشت: این امر سهم این استان در چالش های حوزه راهداری را نیز افزایش می دهد.

پیمانکاران خواستار اجرای پروژه های راهداری اصفهان نیستند وی با بیان اینکه اعتبار سازمان راهداری در مجموع دو هزار و 500 میلیارد تومان است، ادامه داد: این اعتبار در برابر میزان خرابی جاده ها در کشور ناچیز است و از این رو پیمانکاران نیز کمتر تمایل به فعالیت در این بخش دارند.

اکبری تصریح کرد: برای مثال به منظور اجرای روکش آسفالت ترانزیت محور بادرود به اردستان و نایین علی رغم تأمین اعتبار چهار بار منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 1000 کیلومتر جاده در اصفهان به روکش آسفالت / اصفهان خراب ترین راه ها را دارد

نیاز 1000 کیلومتر جاده در اصفهان به روکش آسفالت / اصفهان خراب ترین راه ها را دارد