مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 20:352021-10-26اجتماعي

کاهش رتبه کنکورزنجان از25 به رتبه زیر10


رتبه کنکور استان زنجان چهار سال گذشته از 25، به رتبه زیر 10 در سال جاری رسیده که مرهون تلاش همه مسؤولین استان به ویژه آموزش و پرورش است و باید برای حفظ این رتبه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری آموزش و پرورش ناحیه یک با حضور حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رضا عسگری فرماندار، الیاس بیگدلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار و از رتبه های برتر کنکور 1400 تجلیل به عمل آمد.

فرماندار شهرستان زنجان در این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان  این مراسم اظهار کرد: به علت درخشش دانش آموزان در کنکور امسال، انتظارات از آموزش و پرورش زنجان و همچنین از دانش آموزان کنکوری زنجان بالا خواهد بود.

رضا عسگری افزود: رتبه کنکور استان زنجان چهار سال گذشته از 25، به رتبه زیر 10 در سال 1400 رسیده که مرهون تلاش همه مسؤولین استان به ویژه آموزش و پرورش است و باید برای حفظ این رتبه، برنامه ریزی مدون و دقیق داشت.

  وی در ادامه از نخبگان زنجان دعوت کرد تا برای ادای دین به زادگاه خویش، به آبادانی استان و شهر خود کمر همت بسته و تلاش کنند.

  مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این مراسم از اولیا دانش آموزان خواست با اعتماد به آموزش و پرورش، از برگزاری کلاس ها بصورت حضوری حمایت و فرزندان خود را به حضور در کلاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رتبه کنکورزنجان از25 به رتبه زیر10

کاهش رتبه کنکورزنجان از25 به رتبه زیر10