مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 20:202021-10-26اجتماعي

تقدیر معاون آموزش متوسطه ایلام از دست اندرکاران جشنواره رووژنا


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام از دست اندرکاران جشنواره رووژنا تقدیر کرد.

- حشمت اله وردی در مراسم اختتامیه ی جشنواره رووژنا ضمن تقدیر و تشکر از همه بانیان و دست اندرکاران جشنواره رووژنا، اظهار کرد:هدف اصلی جریان تربیت و یادگیری بر اساس سند تحول بنیادین حیات طیبه یا همان زندگی پاک و شایسته است.

وی گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت تمام ساحتی مد نظر است و آموزش مهارت های زندگی یکی از مهمترین اهداف این سند است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: در ساحت تعلیم و تربیت اقتصادی و حرفه ای دانش آموزان باید مفاهیم پایه اقتصاد نظیر ( فایده،هزینه،مصرف) روش های مصرف بهینه را در زندگی شخصی و اجتماعی به کار گیرند و با شناسایی مفاهیم عمومی اقتصاد و درک نقش مسئولیت پذیری و انضباظ مالی در فعالیت های اقتصادی روش هایی را برای حل مسایل ساده اقتصادی شناسایی و به کار گیری کند.

با درک مفاهیم اخلاق اقتصادی مانند رعایت حق الناس، نیکوکاری،امانت داری و پرهیز از اسراف و تبذیر رفتار خود را در زندگی شخصی و ارتباط با دیگران سامان دهد و به آن عمل کند.

وی ضمن سپاس و تقدیر از همه دانش آموزان عزیزی که در این جشنواره خلق ایده کردند، گفت: انشالله سفیران صنعت برق در میان خوانواده ها و جامعه باشند و در آینده شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر معاون آموزش متوسطه ایلام از دست اندرکاران جشنواره رووژنا

تقدیر معاون آموزش متوسطه ایلام از دست اندرکاران جشنواره رووژنا