مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 19:252021-10-26سياسي

واکنش نماینده رباط کریم به مصاحبه اخیر فرماندار


نمایده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست، از ایجاد تنش در این شهرستان اجتناب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مدرک جعلی یک عضو شورای شهر پرند گفت: به نظر بنده این امر بسیار غلطی است، چرا که اگر مدرک جعلی بوده باید فرمانداری و مسئولین انتخابات همان زمان رسیدگی می کردند، ما در رباط کریم هیئت نظارت داریم و مدارک تحصیلی را کنترل کرده است.

وی افزود: در این شرایطی که فرماندار جدید به زودی معرفی می شود، مسئولینی که چند روز است، بازنشسته شده اند و نباید در منطقه حضور پیدا کنند، مصاحبه کرده و منطقه ما را به هم می ریزند، این درست نیست.

نوروزی گفت: اگر مسئولین کمترین دقت نظر را داشته باشند، در شرایط حاضر که استاندار جدید آمده است و در آستانه حضور فرماندار انقلابی در رباط کریم نیز هستیم، نباید چنین تنش هایی را راه بیاندازند، بحث جعل قانون دارد، فرمانداری مدارک را باید کنترل می کرده و تأیید کرده و هیئت نظارت نیز بررسی و تأیید کرده است و اگر موردی نیز باشد، باید هیئت حل اختلاف استان تهران موضوع را بررسی کند.

نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین شخصی که خود بازنشسته شده و منتظر حضور یک فرد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده رباط کریم به مصاحبه اخیر فرماندار

واکنش نماینده رباط کریم به مصاحبه اخیر فرماندار