مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 18:502021-10-26بين الملل

هشدار مقاومت در مورد ادامه تجاوزات علیه مقدسات فلسطین


گروه های مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را از ادامه تجاوزات علیه سرزمین و مقدسات فلسطین به ویژه قبرستان یوسفیه در قدس برحذر داشته و تاکید کردند که مقاومت هرگز در برابر این تجاوزات ساکت نمی نشیند.

- گروه های مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را از ادامه تجاوزات علیه سرزمین و مقدسات فلسطین به ویژه قبرستان یوسفیه در قدس برحذر داشته و تاکید کردند که مقاومت هرگز در برابر این تجاوزات ساکت نمی نشیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه های مقاومت فلسطین روز سه شنبه در بیانیه ای در سالروز شهادت دکتر فتحی شقاقی بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ساکنان کرانه باختری را به تشدید درگیری و رویارویی با دشمن صهیونیستی با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن دعوت کردند تا اشغالگران بدانند که ادامه اشغال سرزمین و مقدسات فلسطین بهای بسیار سنگینی برایشان در پی خواهد داشت.

گروه های مقاومت خطاب به اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا هم تاکید کردند که از پیروزی آنان در برابر جلادان اسراییلی اطمینان دارند و دشمن هرگز قادر به درهم شکستن عزم و اراده آنان نیست و پیروزی اسرا امری حتمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه ها نهادهای حقوقی را به تحرک فوری برای نجات اسرا فراخوانده و تاکید کردند که تمامی گزینه ها برای مقاومت جهت پاسخگویی به جنایات دشمن صهیونیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقاومت در مورد ادامه تجاوزات علیه مقدسات فلسطین

هشدار مقاومت در مورد ادامه تجاوزات علیه مقدسات فلسطین