مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 18:502021-10-26اقتصادي

صید ماهی از منابع آبی آذربایجان شرقی آغاز شد


مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از افزایش 55 درصدی با رهاسازی 460 هزار قطعه بچه ماهی در منابع آبی استان خبرداد و گفت: صید ماهی از منابع آبی استان آغاز شد.

- با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی از منابع آبی بسیار خوبی برخوردار است، گفت: به طور کلی 35 بهره بردار منابع آبی با تعداد 270 نفر اشتغال زایی به صورت مستقیم در استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه هر ساله در مهرماه صید از منابع آبی آغاز شده و نسبت به اقلیم های مختلف استان تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت، افزود: امسال نیز همچون سالیان گذشته فصل صید از مهرماه سال جاری همزمان با آغاز فصل سرما در استان آغاز شده است، پیش بینی می شود امسال بیش از 2 هزار و 743 تن از انواع ماهیان فیتوفاگ، بیگ هد، کپور و آمور، ماهیان خاویاری و انواع ماهیان بومی اقتصادی از منابع آبی استان برداشت شود و روانه بازار مصرف در استان آذربایجان شرقی و سایر استان های همجوار شود.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: بهره برداری از منابع آبی در 12 شهرستان استان شامل شهرستان های آذرشهر، چاراویماق، اهر، بستان آباد، سراب، عجب شیر، کلیبر، مرند، میانه، هشترود، ورزقان، خداآفرین، مراغه توسط تعاونی ها و بخش خصوصی و صیادان محلی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ماهی از منابع آبی آذربایجان شرقی آغاز شد

صید ماهی از منابع آبی آذربایجان شرقی آغاز شد