مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 18:252021-10-26ورزشي

تیم لیگ برتری هندبال البرز 4 بازیکن غیربومی دارد


همه بازیکنان هندبال مستعد استان البرز در تیم مشغول هستند و 4 بازیکن هم از دیگر استان ها کمک گرفتیم تا بتوانیم نتایج بهتری را در لیگ برتر کشور به نمایش بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی خادمی، رییس هیأت هندبال استان البرز، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به حضور نماینده البرز در فصل جدید لیگ برتر هندبال پس از وقفه ای چند ساله، گفت: با ورود  شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز به عنوان حامی مالی، حضور تیم های منتخب هندبال استان در رقابت های لیگ برتر میسر شد.

وی  افزود: همه فنی و سانس های تمرینی از طریق تعامل دوجانبه انجام شود.

همچنین هیات هندبال استان البرز به عنوان زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان از مسؤولان ورزش استان  انتظار دارد تیم هند بال استان را به لحاظ مالی حمایت کنند تا  بتوانیم به نحو احسن تیم را واردلیگ برتر کنیم.

خادمی با اشاره به مصاف سخت با تیم سپاهان در ایستگاه اول لیگ برتر، یادآور شد: مسابقات با حضور 8 تیم به شکل متمرکز در تهران  برگزار می شود و تیم البرز   در  9 آبان ماه در اولین دیدار ، مقابل تیم  سپاهان اصفهان بازی خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش می کنیم تیم را با  حرکت در مسیر حرفه ای آماده حضور در مسابقات کنیم، گفت: امیدواریم با حمایت همه جانبه مسؤولان و حامی مالی، بتوانیم گوشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم لیگ برتری هندبال البرز 4 بازیکن غیربومی دارد

تیم لیگ برتری هندبال البرز 4 بازیکن غیربومی دارد