مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:452021-10-26بين الملل

جهاد اسلامی: تا محاصره غزه هست، شهرک های صهیونیست نشین روی آرامش نمی بینند


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه جنگ و مبارزه برای دفاع از آرمان فلسطین متوقف نخواهد شد، گفت: تا وقتی هم محاصره غزه ادامه دارد، شهرک ها روی آرامش نخواهند دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنگ با رژیم صهیونیستی تا محقق نشدن همه اصول آرمان فلسطین ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی صوت القدس، النخاله در بیست و ششمین سالروز شهادت دکتر فتحی شقاقی بنیانگذار و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین  گفت: خدمت شما آقایان دکتر فتحی و دکتر رمضان می گویم که اینها (مبارزان فلسطینی) پسران شما هستند که راه دشوار شما را به پایان می رسانند و بدون ترس و وحشت پیش می روند و میراث شما را به دوش می کشند.

وی با تاکید بر اینکه رفع محاصره غزه موضوعی قابل مذاکره و باج گیری سیاسی نیست، گفت: محاصره غزه جنایت و جنگی آشکار علیه مردم ما در طول زمان است و این جنایت باید به شکلی بلا عوض و بدون تعهد و امتیازی پایان یابد.

النخاله گفت: اگر برای پایان محاصره جدی هستیم، باید ثبات در شهرک ها را به ثبات در غزه و پایان محاصره علیه آنجا پیوند دهیم  به نحوی که تا محاصره غزه تمام نشود، شهرک ها روی آرامش نبینند و این حداقل چیزی است که ضروری شمرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: تا محاصره غزه هست، شهرک های صهیونیست نشین روی آرامش نمی بینند

جهاد اسلامی: تا محاصره غزه هست، شهرک های صهیونیست نشین روی آرامش نمی بینند