مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:402021-10-26اجتماعي

پل های آب نمای گیلان مسدود شدند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از انسداد پل های آب نمای گیلان خبر داد و گفت: در پی طغیان رودخانه ها، از همه دستگاه های اجرایی خواسته شده تا نسبت به انسداد پلهای آبنما از امشب اقدام کنند.

- امیر مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش شدید باران در گیلان اظهار کرد: افزایش و تداوم باران در استان گیلان موجب افزایش حجم بسیاری از رودخانه های گیلان شده است.

وی با بیان اینکه با تداوم بارش ها، حجم آب رودخانه ها افزایش پیدا می کند، افزود: احتمال طغیان آب رودخانه ها در استان گیلان وجود دارد و لازم است مراقبت های در این رابطه افزایش پیدا کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از انسداد تمامی پل های آب نما در استان خبر داد و بیان کرد: تمام پل های آب نمای گیلان از شرق تا غرب استان از امشب تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مرادی با اذعان به اینکه دستور بر انسداد پلهای آبنما در استان به دستگاه های متولی ابلاغ شده، گفت: انتظار است فرمانداران با هماهنگی راهداری، بخشداری و دهیاری ها نسبت به انسداد پلهای آب نما اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تصمیم بر انسداد پلهای آب نما در راستای حفظ سلامت شهروندان و روستاییان است، افزود: انسداد پل های آب نما تا فروکش کردن کامل رودخانه های وحشی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل های آب نمای گیلان مسدود شدند

پل های آب نمای گیلان مسدود شدند