مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:402021-10-26اجتماعي

افتتاح نخستین مرکز توانبخشی معلولین اعصاب و روان بانوان در مازندران


مدیرکل بهزیستی استان مازندران از افتتاح نخستین مرکز توانبخشی معلولین اعصاب و روان بانوان در استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بهزیستی استان مازندران از افتتاح نخستین مرکز توانبخشی معلولین اعصاب و روان بانوان در استان خبر داد.

فرزاد گوهردهی در آیین افتتاح نخستین خانه حمایتی توانبخشی بیماران روانی مزمن غرب مازندران در چالوس، با بیان اینکه این پنجمین خانه حمایتی مازندران است که توسط بخش خصوصی و خیرین احداث می شود، اظهار کرد: توانبخشی جامعه هدف یکی از اهداف بهزیستی است و ما وظیفه داریم افراد تحت پوشش را که مشکلات اعصاب و روان دارند حالا چه مستمر و چه غیر مستمر توانمند کرده و طوری برخورد کنیم که این افراد به زندگی مستقل و جامعه بازگردند.

وی با اشاره به وجود مراکز اقامتی شبانه روزی با تعداد افراد بیش از 100 نفر برای افراد معلول جسمی حرکتی و اعصاب و روان در کشور و استان گفت: در حال حاضر سازمان بهزیستی برای ارتقای کیفیت خدمات به جامعه هدف به سمت ایجاد خانه های حمایتی با کمک بخش خصوصی، خیرین و اشخاص حقیقی با تعداد کمتر تا حدود 10 نفر رفته است .

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه با افتتاح این خانه پنجمین خانه حمایتی توانبخشی استان مازندران به بهره برداری رسید، تصریح کرد: این مرکز در غرب مازندران منحصربه فرد بوده زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مرکز توانبخشی معلولین اعصاب و روان بانوان در مازندران

افتتاح نخستین مرکز توانبخشی معلولین اعصاب و روان بانوان در مازندران