مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:352021-10-26بين الملل

اولین دیدار مقامات رام الله و امارات بعد از توافق سازش ابوظبی با تل آویو


حاکم دبی امروز در حاشیه نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با رییس اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد که نخستین دیدار مقامات دو طرف از زمان امضای توافق سازش ابوظبی با تل آویو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی با ماجد فرج رییس سازمان اطلاعات فلسطین در حاشیه نمایشگاه اکسپو 2020 دبی دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم ، این نخستین دیدار یک مقام اماراتی و یک مقام فلسطینی از زمان تیرگی روابط دو طرف پس از اعلام سازش و عادی سازی روابط مقامات ابوظبی با تل آویو است.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد دیدار محمد بن راشد با  ماجد فرج در حاشیه بازدید وی از غرفه فلسطین در اکسپو دبی صورت گرفته است.

این اولین دیدار بین یک مقام بلندپایه فلسطینی با حاکم دبی از زمانی است که روابط دو طرف به دنبال انعقاد توافقنامه عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی رو به تیرگی گرایید و همان زمان تشکیلات خودگردان در بیانیه ای تند و تیز اماراتی ها را به خیانت و خنجر از پشت به فلسطینی ها متهم کرد.

محمد بن راشد امروز در حساب کاربری خود در توییتر گفت: امروز مفتخر شدم از غرفه فلسطین در اکسپوی دبی بازدید کنم، جایی که فرهنگ فلسطین، تاریخ فلسطین و سرزمین مقدس در فلسطین حاضر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دیدار مقامات رام الله و امارات بعد از توافق سازش ابوظبی با تل آویو

اولین دیدار مقامات رام الله و امارات بعد از توافق سازش ابوظبی با تل آویو