مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-26اقتصادي

مشکل پمپ بنزین های آذربایجان شرقی برطرف شد


مشکل توزیع بنزین در پمپ بنزین های آذربایجان شرقی برطرف شد و جایگاه های سوخت طبق روال عادی در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، از ظهر امروز سه شنبه پمپ بنزین های آذربایجان شرقی نیز همزمان با سایر جایگاه های سوخت در کشور دچار مشکل و برخی از آن ها نیز تعطیل شدند.

با گذشت چند ساعت از این موضوع و از دقایقی پیش مشکل توزیع بنزین در پمپ بنزین های آذربایجان شرقی برطرف شده و مردم می توانند به صورت آزاد اقدام به زدن بنزین کنند.

طبق اعلام مدیران چند جایگاه سوخت در تبریز فعلاً امکان استفاده از بنزین سهمیه ای به دلیل اختلال در شبکه سوخت رسانی مقدور نیست.

گزارش میدانی خبرنگاران خبرگزاری مهر از وضعیت پمپ بنزین های تبریز و شهرستان های استان حاکی است که از 173 جایگاه آذربایجان شرقی 30 جایگاه فعال است که در ملکان 1، بستان آباد 1، میانه 2، اهر 3، تبریز 6، مرند 6، جلفا 6، شبستر 2، بناب 1 و سراب 2 جایگاه فعال است.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی نیز در این خصوص گفت: مشکل برخی جایگاه های تبریز به دلیل عدم استفاده از بنزین سهمیه ای تا ساعات آینده برطرف می شود و مردم نگران نباشند.

علی روح اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با رد شایعات مربوط به عدم وجود سوخت در کشور اظهار داشت: هیچ مشکلی در تأمین سوخت فرآورده های نفتی وجود ندارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل پمپ بنزین های آذربایجان شرقی برطرف شد

مشکل پمپ بنزین های آذربایجان شرقی برطرف شد