مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-26پزشكي

افزایش موارد بستری و سرپایی کرونا در هفته اخیر در رفسنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با افزایش خفیف موارد بستری و سرپایی طی هفته اخیر تاکنون مواجه هستیم، ادامه داد: امیدواریم این سیر متوقف شود.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با افزایش خفیف موارد بستری و سرپایی طی هفته اخیر تاکنون مواجه هستیم، ادامه داد: امیدواریم این سیر متوقف شود.

دکتر علی اسماعیلی ندیمی چهارم آبان ماه در جلسه کارگروه امنیت غذایی رفسنجان به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اشاره و اظهار کرد: طی مهرماه امسال بین 25 تا 34 بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان علی ابن ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان بستری و در همین مدّت بین 50 تا 70 بیمار مبتلا به صورت سرپایی درمان شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 25 بیمار قطعی و بستری داریم که 19 نفر از آنها از وضعیت خوبی برخوردارند و در بخش معمولی درمان می گیرند و بقیه هم در بخش آی سی یو حمایت تنفسی دریافت می کنند.

اسماعیلی ندیمی با بیان اینکه با افزایش خفیف موارد بستری و سرپایی طی هفته اخیر تاکنون مواجه هستیم، ادامه داد: امیدواریم این سیر متوقف شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد: طی آبان ماه سال قبل 123 نفر براثر ابتلا به بیماری کرونا در رفسنجان فوت کردند و این در حالی است که امسال از خرداد تا پایان شهریور 132 نفر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد بستری و سرپایی کرونا در هفته اخیر در رفسنجان

افزایش موارد بستری و سرپایی کرونا در هفته اخیر در رفسنجان