مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:002021-10-26سياسي

انتقاد شدید پورابراهیمی از رهاشدگی صنعت زغال در کشور


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از رهاشدگی صنعت زغال در کشور اظهار کرد: هیچ میزی در وزارت صمت به صنعت زغال اختصاص نیافته و متاسفانه چون صنعت مس و سنگ آهن پردرآمد هستند، - ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از رهاشدگی صنعت زغال در کشور اظهار کرد: هیچ میزی در وزارت صمت به صنعت زغال اختصاص نیافته و متاسفانه چون صنعت مس و سنگ آهن پردرآمد هستند، همه دورشان می چرخند.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی شامگاه چهارم آبان ماه در جلسه شورای معادن استان کرمان با بیان این مطلب که در زغالسنگ چالش جدی داریم، گفت: کار در معادن زغالسنگ سخت ترین و طاقت فرساترین کار است در حالی که این کارگران کمترین درآمد را دارند.

وی با انتقاد از رهاشدگی صنعت زغال در کشور اظهار کرد: هیچ میزی در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به صنعت زغال اختصاص نیافته و متاسفانه چون صنعت مس و سنگ آهن پردرآمد هستند، همه دورشان می چرخند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد: وزارت صمت باید متولی صنعت زغال را مشخص کند.

وی تصریح کرد: حق بیمه کارگران زغال معادل شرکت مس و فولاد است اما کدام کارگر آنان در عمق 300 متری زمین کار می کند و بعد از چند سال ریه های آنها از بین می رود؟ پورابراهیمی با بیان اینکه درخواست ما این است که وزارتخانه صمت سیاست حمایتی از صنعت زغال را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید پورابراهیمی از رهاشدگی صنعت زغال در کشور

انتقاد شدید پورابراهیمی از رهاشدگی صنعت زغال در کشور