مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:552021-10-26سياسي

ضرورت توجه مرغداران به بحث بیمه/ تأمین سلامت جامعه خط قرمز است


فرماندار بناب بر ضرورت توجه مرغداران به بحث بیمه تاکید کرد و گفت: آنفولانزای پرندگان از جمله بیماری های مشترک بین انسان و حیوان است که دارای اهمیت بوده و نیازمند توجه ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا مردم آسیب های روحی و اقتصادی بسیاری دیده اند، افزود: لازم است تمام اقدامات پیشگیرانه لازم انجام شود تا از شیوع بیماری آنفولانزای پرندگان جلوگیری به عمل آید.

وی با تأکید بر اینکه مرغداران بایستی بحث بیمه را جدی بگیرند، تصریح کرد: در طول سال های گذشته برخی از مرغداری ها به دلیل عدم تأمین بیمه دچار آسیب های جدی شده اند و لازم است تمام واحدها نسبت به تأمین بیمه مرغداری های خود اقدام کنند.

رییس شورای اداری شهرستان بناب از جمله دلایل شیوع بیماری آنفولانزای پرندگان در شهرستان بناب را مهاجرت فصلی پرندگان مهاجر به تالاب قره قشلاق بناب دانست و گفت: این بیماری در سال های اخیر در شهرستان بناب مشاهده شده و آسیب های جدی به همراه داشته است.

فتحی در ادامه تأمین سلامت شهروندان را خط قرمز مدیریت شهرستان اعلام کرد و از مسئولان اداره دامپزشکی خواست با همکاری سایر مجموعه ها نسبت به آموزش و افزایش آگاهی در سطح روستاها برای مقابله با بیماری آنفولانزای پرندگان اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه مرغداران به بحث بیمه/ تأمین سلامت جامعه خط قرمز است

ضرورت توجه مرغداران به بحث بیمه/ تأمین سلامت جامعه خط قرمز است