مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:302021-10-26سياسي

گزارش کامل مراسم تودیع و معارفه امام جمعه ابهر


فرماندار ابهر با اشاره به اینکه در ایام کرونا حوزه علمیه ابهر به نقاهتگاه بیماران کرونا تبدیل شد، گفت: در ایام کرونا 400 نفر از بیماران کرونایی در نقاهتگاه حوزه علمیه ابهر با کمک و همراهی حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر بهبود یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تودیع حجت الاسلام جعفر رحیمی پس از حدود 16 سال و معرفی امام جمعه جدید ابهر با حضور مسؤولان برگزار شد.

آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان عصر امروز در این مراسم با بیان اینکه هستی آیتی از قدرت و پروردگار است و شب و روز مخلوق خدا است، اظهار داشت: زمان تجلی قدرت، حکمت و قدرت پروردگار است و خداوند بر اساس حکمت و مصلحت به برخی از ایام و ساعات نگرش ویژه ای دارد.

  امام جمعه زنجان با بیان اینکه یکی از دلایل این نگرش ویژه شاید این باشد که خداوند به ما تذکر دهد، یادآور شد: گاهی به این علت که ما درگیر کارهای روزمره خود می شویم ممکن است غفلت سراغ ما آمده و از برخی از امور غافل شویم.

  وی با بیان اینکه یکی از روزهایی که خداوند متعال به آن توجه داشته روز جمعه است، اضافه کرد: این روز به عنوان عید مسلمانان قرار داده شده و پیامبر مکرم اسلام (ص) نیز فرموده خدا این روز را برای مسلمانان به عنوان عید و آقای روزهای هفته قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کامل مراسم تودیع و معارفه امام جمعه ابهر

گزارش کامل مراسم تودیع و معارفه امام جمعه ابهر