مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-26سياسي

نامه جمعی از اهالی رسانه در قزوین به رییس جمهور


جمعی از خبرنگاران استان قزوین در نامه ای به رییس جمهور عنوان کردند که این استان به روح و جانی تازه در مدیران اجرایی نیازمند است.

- ایسنا/قزوین جمعی از خبرنگاران استان قزوین در نامه ای به رییس جمهور عنوان کردند که این استان به روح و جانی تازه در مدیران اجرایی نیازمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نویسندگان نامه تسریع در تعیین استاندار قزوین را خواستار شدند.

این خبرنگاران در نامه خود به رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های موجود در استان قزوین، شکوفا نشدن و بهره نبردن از این ظرفیت ها و نیز ایجاد مشکلات در حوزه های صنعتی، کشاورزی و اقتصادی و نیز ظهور برخی تبعیض ها و بی عدالتی ها در عرصه های گوناگون را کارنامه مدیریت فعلی استان عنوان کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: متأسفانه بسیاری از ظرفیت های استان قزوین به ویژه در حوزه های صنعتی دچار مشکل شده و واحدهای تولیدی بسیاری در این استان صنعتی وارد بحران شده اند و یا در حوزه هایی مانند گردشگری ابداً در اندازه داشته ها و توانمندی های طبیعی و تاریخی، قزوین مورد توجه قرار نگرفته است.

خبرنگاران قزوینی در این نامه عنوان کردند: پس از سال ها تلاش مسئولین مختلف در استان قزوین، وضعیت کنونی نشان می دهد که ظرفیت های بر زمین مانده، کارهای انجام نشده و موضوعات مغفول مانده فراوانی پیش روی مردم قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جمعی از اهالی رسانه در قزوین به رییس جمهور

نامه جمعی از اهالی رسانه در قزوین به رییس جمهور