مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:502021-10-26سياسي

جزییات جدید از طرح صیانت/ هفتمین مرحله طرح فیلترینگ است


رضا تقی پور رییس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی در رابطه با جرم انگاری فیلترینگ گفت: همانطور که معتاد، مجرم نیست و پخش کننده موادمخدر مجرم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو شورای عالی فضای مجازی در رابطه با فیلترینگ، گفت: در این طرح هفت مرحله مانند جریمه نقدی، جلوگیری از ارائه خدمات و… بیان شده است که هفتمین مرحله آن فیلترینگ است.

در صورتی که تعریف محدود سازی، در جرایم رایانه ای، در سال 87/86 توسط مجلس تصویب شده است و فیلترینگ بر عهده کارگروه مسائل جرایم رایانه ای، متشکل از سیزده نفر، مقامات امنیتی و قضایی است که رییس آن دادستان کل کشور است و این کارگروه بدون نیاز به این طرح و طبق قوانین خود، درصورت نیاز، می تواند محدودسازی را اجرا کند.

رییس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی در رابطه با جرم انگاری فیلترینگ گفت: همانطور که معتاد، مجرم نیست و پخش کننده موادمخدر مجرم است، کاربرانی که از فیلترشکن استفاده می کنند مجرم نیستند و کسانی که فیلترشکن ها را می فروشند، مجرم اند.

رضا تقی پور رییس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی و عضو شورای عالی فضای مجازی در میزگرد اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، در ابتدای جلسه پرسش و پاسخ دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از طرح صیانت/ هفتمین مرحله طرح فیلترینگ است

جزییات جدید از طرح صیانت/ هفتمین مرحله طرح فیلترینگ است