مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-26بين الملل

لهستان باید خود را برای جنگی طولانی مدت آماده کند


رهبر حزب حاکم لهستان امروز از طرحی به نام «دفاع از خانه پدری» رونمایی کرد که طبق آن، این کشور به تقویت توان نظامی خود در برابر سیل مهاجرت پناهجویان از خاک بلاروس با این کشور خواهد پرداخت.

- به نقل از آسوشیتدپرس، رهبر حزب حاکم لهستان امروز از طرحی به نام دفاع از خانه پدری رونمایی کرد که طبق آن، این کشور به تقویت توان نظامی خود در برابر سیل مهاجرت پناهجویان از خاک بلاروس با این کشور خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، یاروسلاو کاچینسکی که همزمان، سمت معاونت نخست وزیری لهستان را نیز بر عهده دارد، با تاکید بر اهمیت این طرح و تصویب هرچه سریع تر آن توسط پارلمان لهستان، را به دلیل شرایط جغرافیایی این کشور و آنچه وی از آن تحت عنوان جاه طلبی های بلاروس و روسیه و استفاده ابزاری دولت لوکاشنکو از پناهجویان برای وارد آوردن فشار به ورشو و اتحادیه اروپا یاد کرد، خواستار شد.

کاچینسکی گفت: اگر ما خوستار جلوگیری از وقوع بدترین حالت ممکن، یعنی جنگ هستیم، باید بر اساس این قانون قدیمی عمل کنیم: اگر صلح می خواهید، برای جنگ آماده شوید.

وی همچنین بدون اشاره به توان ناتو در دفاع از امنیت و حاکمیت ملی لهستان گفت که ورشو باید توانایی دفاع مؤثر از خود برای بلند مدت را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لهستان باید خود را برای جنگی طولانی مدت آماده کند

لهستان باید خود را برای جنگی طولانی مدت آماده کند