مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:202021-10-26سياسي

اخلاق و معنویت در دانشگاه ها تقویت شود


معنویت باید در دانشگاه ها به ویژه در میان نخبگان دانشگاهی تقویت شود تا رشد علمی و معنوی در کنار یکدیگر رخ دهد.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر سه شنبه آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم تجلیل از فعالان کنگره شهدا در دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به ورود دانشگاه علوم پزشکی به بحث برگزاری یادواره و کنگره شهدا، اظهار داشت: این اقدام قابل تحسین است و شایسته است سایر دانشگاه ها و مراکز علمی به ویژه آموزش و پرورش نیز در این زمینه ورود کنند.

وی، برگزاری کنگره ها را اقدامی پسندیده دانست و افزود: این محافل، هم در افراد احساس مسئولیت ایجاد می کند و هم حس مسئولیت در قبال خون شهدا را در سایر افراد جامعه ایجاد می کند.

ناصری با تاکید بر لزوم هدایتگری در بین جامعه دانشجویی و سپردن مسئولیت های مهم به آنها عنوان کرد: مسئولین در مراکز مختلف از دانشجویان و جوانان نخبه و متعهد بهره گیرند تا این قشر را در برابر مسئولیت های اجتماعی تقویت کنند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت تلاش و برنامه ریزی برای حفظ دانشجویان از گزند هجمه های فرهنگی بیان کرد: اکنون به نظر می رسد بعضی از دانشجویان در سبک و سیاق زندگی به غرب توجه دارند و معنویت در آنها نسبت به گذشته کمرنگ تر شده و آنطور که انتظار می رود، استقلال فکری در آنها رشد نکرده و این امر در سبک زندگی آنها قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق و معنویت در دانشگاه ها تقویت شود

اخلاق و معنویت در دانشگاه ها تقویت شود