مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:502021-10-26سياسي

باید از زیرساخت های استان برای جهش اقتصادی استفاده کرد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: در چندسال گذشته کارهای توسعه ای فراوانی صورت گرفته که باید از این توسعه زیرساختی،برای جهش اقتصادی استان بهره برد.

- بهرام نصرالهی زاده امروز سه شنبه(4 آبان) در جلسه شورای اداری و تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: به همت مجموعه نظام جمهوری اسلامی کارهای توسعه فراوانی در کردستان صورت گرفته به طوری که در 20 ماه گذشته،فقط در پروژه خط آهن 151 کیلومتری کردستان 1700 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی به صحبت های نماینده مقام معظم رهبری در کردستان اشاره کرد و افزود:طبق فرمایش حجت الاسلام پورذهبی،کردستان به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

بهرام نصراللهی زاده با اشاره به کارهای زیرساختی انجام شده در کردستان اعلام کرد: فقط در یکسال گذشته 500 میلیارد تومان در حوزه راه روستایی هزینه شده است.

نصراللهی زاده میزان راه روستایی آسفالته را در کردستان 3000 کیلومتر ذکر و اضافه کرد که حدود 1000 کیلومتر آن در شش سال گذشته احداث شده است.

وی احداث راه آهن سنندج_ همدان،فعالیت مهندسان عمرانی در جاده دهگلان _ سنندج،افتتاح محور جدید سنندج_ مریوان،فرودگاه سقز و افتتاح بیمارستان های متعدد در اقصی نقاط کردستان را گوشه ای از کارهای صورت گرفته در کردستان دانست و خاطرنشان کرد: تمام روستاهای 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از زیرساخت های استان برای جهش اقتصادی استفاده کرد

باید از زیرساخت های استان برای جهش اقتصادی استفاده کرد