مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-26سياسي

خطای راهبردی در اداره روستاها


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اداره روستاها دچار یک خطای راهبردی بزرگ شده ایم، از طرح ایجاد سازمان روستا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی با حضور در دهستان کفترک و در جمع دهیاران و شورای های اسلامی گفت: در حل مسائل و مشکلات روستاها دچار یک خطای راهبردی بزرگ شده ایم.

او با بیان اینکه جاذبه زندگی در روستا ها را باید زیاد کرد، افزود: وقتی همه خدمات را به سمت شهرها می بریم، طبیعتاً زندگی در روستا سخت می شود، به دنبال آن مهاجرت رخ می دهد و این یک خطای راهبردی بزرگ است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این نگاه زندگی را در روستاها سخت کرده ایم که این رویه از سوی هر کسی دنبال شود، یک گناه نابخشودنی است.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ادارات مختلف یا باید خود را متولی حل مشکلات روستاها بدانند یا خیر تا تکلیف بر همگان مشخص شود.

عزیزی با بیان اینکه همه مشکلات را دولت و حاکمیت نمی تواند حل کند، تصریح کرد: در این راستا و بنا به طرحی، به دنبال تشکیل سازمان روستا هستیم تا روستاها یک متولی مشخص در همه عرصه ها پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای راهبردی در اداره روستاها

خطای راهبردی در اداره روستاها