مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-26سياسي

خاطرات علی اصغر شاه زیدی از علی تجویدی


علی اصغر شاه زیدی با روایت خاطره ای از علی تجویدی می گوید: هر بار از ایشان می خواستم که اثر «باغ مست» را به من بدهد تا روی آن بخوانم می گفتند به کسی داده ام ولی تا استاد شهناز گفت، - علی اصغر شاه زیدی با روایت خاطره ای از علی تجویدی می گوید: هر بار از ایشان می خواستم که اثر باغ مست را به من بدهد تا روی آن بخوانم می گفتند به کسی داده ام ولی تا استاد شهناز گفت، پذیرفتند.

بعد از آن هم استاد تجویدی گفت: می خواهی باغ مست را کار کنی؟ که به ایشان گفتم استاد هشت سال است گریه می کنم این کار را به من بدهید معلوم است که می خواهم.

استاد هم در پاسخ گفت که پس یک قطعه دیگر هم برای صدایت می سازم که فردایش کار آماده بود؛ این اساتید چنین قدرتی در آهنگسازی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک جلسه بحث و بررسی با محوریت آواز ایرانی به نکاتی چون جایگاه زنان در موسیقی، الزام حضور انواع موسیقی در جامعه، همدلی هنرمندان با یکدیگر، حمایت از هنرمندان، رسیدگی به مطالبات هنرمندان جوان از طریق خانه موسیقی و .

پرداخته شد.

جلسه بحث و بررسی برگزاری انتخابات کانون خوانندگان ایرانی با تاکید بر اهمیت وجودی این شاخه مهم از موسیقی و ضرورت حضور خواننده ایرانی در فعالیت های اجتماعی، هنری و صنفی با حضور معصومه مهرعلی (خواننده و مدرس آواز) و علی اصغر شاه زیدی (خواننده و مدرس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات علی اصغر شاه زیدی از علی تجویدی

خاطرات علی اصغر شاه زیدی از علی تجویدی