مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-26سياسي

انتشار سندی از خالی بودن خزانه در روزهای پایانی دولت روحانی


بر اساس سند تازه منتشر شده از مکاتبات مسئولان دولت دوازدهم، رییس دفتر رییس جمهوری پیشین در پاسخ به درخواست رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اختصاص بودجه برای یک پروژه عمرانی، - بر اساس سند تازه منتشر شده از مکاتبات مسئولان دولت دوازدهم، رییس دفتر رییس جمهوری پیشین در پاسخ به درخواست رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اختصاص بودجه برای یک پروژه عمرانی، به نقل از رییس جمهوری پیشین از خالی بودن خزانه و عدم وجود موجودی در آن سخن گفته است.

بر اساس سند تازه منتشر شده از مکاتبات مسئولان دولت دوازدهم، رییس دفتر رییس جمهوری پیشین در پاسخ به درخواست رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اختصاص بودجه برای یک پروژه عمرانی، به نقل از رییس جمهوری پیشین از خالی بودن خزانه و عدم وجود موجودی در آن سخن گفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ نامه محمود واعظی رییس دفتر وقت رییس جمهوری در تاریخ 9 مرداد 1400 به محمدباقر نوبخت رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه درباره میزان موجودی خزانه دولت در آن تاریخ حاشیه ها و ابهاماتی در فضای رسانه ای به وجود آورده است.

در این نامه واعظی خطاب به نوبخت نوشته است: نامه شماره 194653 مورخ 1400/4/28 جناب عالی با موضوع درخواست پرداخت مبلغ مورد اشاره نزد خزانه به منظور تکمیل و بهره برداری از پروژه آبرسانی به آبیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار سندی از خالی بودن خزانه در روزهای پایانی دولت روحانی

انتشار سندی از خالی بودن خزانه در روزهای پایانی دولت روحانی