مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-26اقتصادي

پیش بینی برداشت 80 هزار تن انار از باغات استان اصفهان


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: پیش بینی می شود میزان برداشت محصول انار امسال به حدود 80 هزار تن برسدکه نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نشان نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، احمدرضا رییس زاده در خصوص برداشت انار در سطح استان اصفهان اظهار کرد: برداشت انار که از نیمه دوم مهرماه با برداشت ارقام زودرس در مناطق گرم استان آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: سطح کل باغات انار استان 7700 هکتار است که حدود 370 هکتار آن به مرحله باروری نرسیده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود میزان برداشت محصول انار امسال به حدود 80 هزار تن برسدکه نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نشان نمی دهد.

رییس زاده تصریح کرد: خسارت سرما در برخی نقاط و به دنبال آن تاًخیر و کاهش در گل دهی، خشکسالی و گرمای شدید تابستان سال جاری از مهم ترین عوامل تاًثیرگذار بر عملکرد باغات انار استان در سال 1400 بوده اند.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: شهرستان های کاشان، شهرضا، نطنز و اردستان چهار شهرستان عمده تولیدکننده انار استان هستند و شهرستان های دهاقان، نجف آباد و اصفهان نیز در رتبه های بعدی قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 80 هزار تن انار از باغات استان اصفهان

پیش بینی برداشت 80 هزار تن انار از باغات استان اصفهان