مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-26پزشكي

بهره مندی بیش از 5 هزار نفر از خدمات درمانگاه هلال احمر چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در 6 ماه اول سال جاری بیش از 5 هزار نفر در استان از خدمات درمانگاه هلال احمر استفاده کردند.

- ایرج کیانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در طول 6 ماه اول سال جاری 3 هزار و 20 نفر از خدمات فیزیوتراپی، 704 نفر از خدمات کاردرمانی، 664 نفر از خدمات گفتار درمانی، 2 هزار و 874 نفر از خدمات شنوایی سنجی و بینایی سنجی، 335 نفر از خدمات ارتز و پروتز و 26 نفر از ساخت بریس درمانگاه هلال احمر بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 10 هزار و 27 نسخه تحویل در داروخانه، یک هزار و 524 نفر از خدمات دندانپزشکی، 3 هزار و 193 نفر از خدمات پزشک متخصص و 773 نفر از خدمات پروسیژر ( جراحی سرپایی ) کلینیک شبانه روزی جمعیت هلال احمر استان استفاده کردند.

وی افزود: به منظور رفاه حال مردم و ضرورت مشارکت حداکثری جمعیت هلال احمر در کمک به کادر سلامت و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها این مراکز با مشارکت مرکز بهداشت از ابتدای این طرح در شهرستان های فارسان و شهرکرد با راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 موفق به تزریق واکسن به  بیش از 29 هزار نفر از شهروندان توسط اعضای جوان این جمعیت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 5 هزار نفر از خدمات درمانگاه هلال احمر چهارمحال و بختیاری

بهره مندی بیش از 5 هزار نفر از خدمات درمانگاه هلال احمر چهارمحال و بختیاری