مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-26ورزشي

رفع مشکل برخی جایگاه های سوخت در کرمان/آغاز سوخت گیری به صورت آزاد+فیلم


استان کرمان نیز مانند سایر نقاط کشور در روند توزیع سوخت دچار اختلال شده بود که در حال حاضر و بر اساس گزارش خبرنگاران مشکل توزیع با دستی کردن برخی جایگاه ها رفع شده است.

-   علی بابایی اظهار داشت: مشکل اخلال در سیستم سوخت به صورت کشوری بوده و در حال حاضر در شهر کرمان چند تا از جایگاه های سوخت توسط نیروها دستی می شود که در جاده سیدی و بلوار عباسپور به صورت آزاد امکان توزیع سوخت فراهم شده و در پمپ بنزین جاده تهران و برندهایی که می شود دستی شود همکاران در حال تلاش هستند که بتوانند مردم بنزین به صورت آزاد بتوانند سوخت خود را تهیه کنند.

همچنین بنا به اعلام خبرنگار فارس در رفسنجان نیز تیم فنی مستقر در جایگاه سوخت محمدی نژاد جاده رفسنجان - یزد نیز در حال رفع مشکل برای سوخت گیری با کارت آزاد بودند و دریجانی ردیس شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی رفسنجان گفت: مشکل در حال رفع شدن است و به مرور سایر جایگاه ها فعال می شود.

در حال حاضر حاضر نیز بر اساس گزارش های میدانی خبرنگار فارس سوخت در جایگاه هایی که توسط نیروهای فنی به حالت دستی تغییر یافته اند در حال توزیع است و مردم می توانند سوخت آزاد را دریافت کنند.

انتهای پیام/3388/ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل برخی جایگاه های سوخت در کرمان/آغاز سوخت گیری به صورت آزاد+فیلم

رفع مشکل برخی جایگاه های سوخت در کرمان/آغاز سوخت گیری به صورت آزاد+فیلم