مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-26اجتماعي

وزش باد شدید در آسمان تهران/ دمای هوا در ارتفاعات 6 درجه کاهش می یابد


مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه از بعداز ظهر امروز تا فردا شب وزش باد نسبت شدید و گاهی بارش پراکنده باران و برف مورد انتظار است، گفت: - مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، اظهار کرد:  نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد طی چهار روز آینده وضعیت جوی استان تهران، صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی گفت: از بعدازظهر امروز تا فردا شب در بخش هایی از نقاط جنوبی و غربی استان به ویژه جنوب غرب وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخا ک و در ارتفاعات افزایش ابر گاهی بارش پراکنده باران و برف با احتمال رعدوبرق مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران در ادامه افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش نسبی 3 تا 6 درجه ای دما به ویژه در نیمه شمالی پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه به دلیل سکون نسبی جو، در نواحی پرتردد گاهی غبار محلی مورد انتظار است.

جلالی گفت: از ظهر جمعه با نفوذ سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و تا شنبه شب در بعضی ساعات بارش باران گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه و کمینه دمای امروز تهران به ترتیب 21 و 10 درجه خواهد رسید، تصریح کرد: بیشینه دمای شهرستان های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در آسمان تهران/ دمای هوا در ارتفاعات 6 درجه کاهش می یابد

وزش باد شدید در آسمان تهران/ دمای هوا در ارتفاعات 6 درجه کاهش می یابد