مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-26دانش

علوم انسانی خود را باید مبتنی بر رفتارهای شهدا بکنیم


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید علوم انسانی خود را مبتنی بر رفتارهای شهدا بکنیم، کنیم: با تکیه بر آن روابط و رفتارها نظریه پردازی کنیم.

- ، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه ظهر سه شنبه در همایش کمیته علمی پژوهشی کنگره 3535 شهید استان زنجان در محل دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، گفت: علوم اجتماعی مدرن از قرن 19 تا کنون سه کار عمده توصیف انسان مطلوب، توصیف انسان محقَق و تغییر انسان محقَق به انسان مطلوب را در دستور کار دارد.

وی اظهار کرد: ما سمبل ها و نمادهای و اقعی از شهدا داریم که هر کدام از آنان به عنوان الگو هستند که باید از آنها به خوبی استفاده کنیم.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شهدا معلمان ما هستند، گفت: وقتی زندگی شهدا بررسی می کنیم می بینیم که جز اخلاص، تواضع، خدمت به مردم و دغدغه نجات کشور چیز دیگری نداشتند.

خسروپناه تاکید کرد: اگر با شهدا انس بگیریم، شهدا ما را رها نمی کنند و در مسائل و مشکلاتمان گره گشایی و راهگشایی آنان را می بینیم.

وی افزود: مجله های آی اس آی مقالات ما را چاپ کنند، ماموریت و وظیفه معرفتی که دانشگاه ها دارند این است که دانشگاهیان باید با توجه به رفتار شهدا، نظریه هایی در حوزه های مختلف پرورش و تربیت بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم انسانی خود را باید مبتنی بر رفتارهای شهدا بکنیم

علوم انسانی خود را باید مبتنی بر رفتارهای شهدا بکنیم