مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:102021-10-26سياسي

فداکاری و ایثار اصول اصلی ایجاد امنیت است


جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امنیت با ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری همه افرادی که در این مسیر قرار گرفته اند به وجود می آید.

- سرتیپ پاسدار محمد شرفی ظهر امروز (4 آبان ماه) در یادواره 127 شهید انتظامی استان زنجان که در سالن بقیه الله الاعظم ناجا زنجان برگزار شد، اظهار کرد: اگر مردم در کشور روحیه ایثارگری و دشمن ستیزی نداشته باشند علی رغم بهره مندی از تکنولوژی و فناوری های نوین شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در میان مردم و جامعه، افزود: طبق نظر صاحب نظران فکری و سیاسی، امنیت یکی از اصول اساسی زندگی، زمینه ای برای رشد و تکامل انسان ها و وسیله ای مهم برای بهره مندی از مزایای حیات بشری است.

این مسئول با بیان اینکه امنیت نیاز اولیه و اساسی هر کشور و بشری بوده و با وجود آن همه چیز خوب است، تصریح کرد: امنیت با ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری همه افرادی که در این مسیر قرار گرفته اند به وجود می آید.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه شهدا به عنوان اسطوره های صبر و مقاومت، پایمردی و پایداری هستند، گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم زیرا آنان با نثار خون و جان خود درخت امنیت را روز به روز تنومندتر می کنند؛ بنابراین هرگز نباید یاد و نام آنان فراموش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری و ایثار اصول اصلی ایجاد امنیت است

فداکاری و ایثار اصول اصلی ایجاد امنیت است