مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-26سياسي

امنیت بدون ایثارگری و از جان گذشتگی محقق نمی شود


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکهایثارگری و دشمن ستیزی ملت ایران از مولفه های اقتدار و قدرت ملی است، گفت: امنیت بدون ایثارگری، - ، سردار سرتیپ پاسدار محمد شرفی ظهر سه شنبه در یادواره 127 شهید انتظامی استان در سالن بقیه الله نیروی انتظامی استان زنجان، گفت: اگر مردم کشوری فاقد روحیه ایثارگری و دشمن ستیزی باشند در این صورت به رغم بهره مندی از فناوری و تکنولوژی های نوین، شکست می خورند.

وی اظهار کرد: شهدا با افتخار رفتند و پاداش خود را نیز از خداوند گرفتند و امروز نیز خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند و همانند ستاره ها، مسیر درست را به ما نشان می دهند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه آحاد جامعه به شهدا و خانواده آنان بدهکاریم، گفت: مسئولان نظام باید شرایطی را فراهم کنند تا شهدا و خانواده های آنان بیش از پیش در قله عزت، حرمت و احترام قرار گیرند.

شرفی با بیان اینکه امروز باید پاسخگوی خانواده شهدا به ویژه فرزندان شهدا باشیم و راه درست را انتخاب کرده و خیانت نکنیم، ابراز داشت: مقوله امنیت در جامعه و میان مردم امری بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه ایثارگری و دشمن ستیزی ملت ایران از مولفه های اقتدار و قدرت ملی است، گفت: امنیت یکی از اصول اساسی زندگی و وسیله ای مهم برای بهره مندی از مزایا و مواهب زندگی جمعی و حیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت بدون ایثارگری و از جان گذشتگی محقق نمی شود

امنیت بدون ایثارگری و از جان گذشتگی محقق نمی شود