مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-26سياسي

نمایش دستاوردهای مؤسسه امام رضا(ع) در نمایشگاه مراکز آموزشی حوزه


معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی از نمایش دستاوردهای علمی 11 ساله، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در نخستین نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای آموزشی تخصصی حوزوی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی اظهار داشت: در این نمایشگاه که از روز گذشته سوم آبان ماه 1400 در یکی از شبستان های مسجد مقدس جمکران بازگشایی شده،  قرار است مدیران ارشد حوزوی، استادان حوزه های علمیه، موسسه های آموزش عالی فعال در عرصه علوم اسلامی و علوم انسانی کشور،  از دستاوردهای علمی واحدهای آموزشی تخصصی حوزوی، بازدید کنند.

مریجی افزود: موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) به عنوان یکی از موسسه های آموزشی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه حضور یافته و به ارائه دستاوردهای علمی خود در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و علمی می پردازد.

رییس موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: این موسسه عالی حوزوی ازجمله مراکز حوزوی آموزشی است که در راستای مأموریت های این نهاد مقدس در سال 89 تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دستاوردهای مؤسسه امام رضا(ع) در نمایشگاه مراکز آموزشی حوزه

نمایش دستاوردهای مؤسسه امام رضا(ع) در نمایشگاه مراکز آموزشی حوزه