مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-26اجتماعي

توقف فعالیت های دریایی/ سه هزار کیلومتر راه کوهستانی است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به ممنوعیت فعالیت های دریایی در استان گفت: همچنین در مناطق مرتفع بالای دو هزار متر بارش برف پیش بینی شده است.

- با اشاره به صدور هشدار نارنجی در استان اظهار داشت: براثر نفوذ سامانه بارشی شاهد کاهش شش تا 12 درجه ای دما در استان هستیم.

وی با اظهار اینکه همچنین وزش باد را در استان شاهد هستیم، به ممنوعیت فعالیت دریایی اشاره کرد و گفت: در مناطق بالادست و مرتفع بالای دو هزار متر نیز بارش خفیف برف را شاهد هستیم.

وی با عنوان اینکه تثبیت تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرها، پرهیز از عبور و اقامت در حاشیه رودخانه ها در استان، لایروبی انهار و رودخانه ها مورد انتظار است، گفت: دستگاه های امدادی برای پیشگیری از وقوع حوادث در حالت آماده باش قرار دارند.

احمدی از شهروندان خواست تا از ترددهای غیرضرور در مناطق کوهستانی خودداری کنند و گفت: همچنین انتظار داریم در مصرف انرژی گاز نیز صرفه جویی بهینه صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران یادآور شد: سه هزار کیلومتر راه های کوهستانی در استان وجود دارد و اکیپ های راهداری در حالت آماده باش برای خدمات رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیت های دریایی/ سه هزار کیلومتر راه کوهستانی است

توقف فعالیت های دریایی/ سه هزار کیلومتر راه کوهستانی است