مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:402021-10-26سياسي

دعوت از اینفلوئنسرهای مسلمان برای توسعه گردشگری کشور


معاون گردشگری به سفیر ایران در سنگاپور گفت: در صورت معرفی افراد با زمینه های مساعد همکاری مانند اینفلوئنسرهای مسلمان و دعوت آنها می توان به راهکارهای تأثیرگذار در تبلیغات گردشگری دست یافت.

- به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی اصغر شالبافیان در نشست با بهنام بلوریان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور سنگاپور گفت: اگرچه تعداد گردشگران ورودی از سنگاپور زیاد نیست؛ اما برقراری دیپلماسی گردشگری می تواند ضمن ایجاد شرایط برخورداری فعالان گردشگری هر دو کشور سبب ارتقای سطح همکاری ها و پیشگام شدن در توسعه سایر زمینه های ارتباطات باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد پل ارتباطی میان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری هر دو کشور یکی از اقدامات مهم و بسترساز در ایجاد روابط مذکور به شمار می آید؛ افزود: برگزاری تور آشناسازی ابزاری تأثیرگذار برای این اقدام است که باعث درک عمیق فعالان بخش خصوصی و اصحاب رسانه دو کشور خواهد شد تا با بسط در لایه های تصمیم ساز، گسترش روابط در ابعاد مختلف محقق شود.

شالبافیان همچنین خطاب به سفیر جدید اعزامی جمهوری اسلامی ایران در کشور سنگاپور یادآور شد: در صورت معرفی افراد با زمینه های مساعد همکاری همانند اینفلوئنسرهای مسلمان و دعوت آنها به کشورمان می توانیم ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از اینفلوئنسرهای مسلمان برای توسعه گردشگری کشور

دعوت از اینفلوئنسرهای مسلمان برای توسعه گردشگری کشور