مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-26پزشكي

رعایت پروتکل های بهداشتی در فارس به زیر 50 درصد رسیده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کاهش حساسیت های مردم نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: رعایت این شیوه نامه ها در فارس به زیر 50 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر فارس، شاهد کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی به کمتر از 50 درصد هستیم.

او با یادآوری پیشتازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در انجام واکسیناسیون علیه کرونا ویروس در کشور، تاکید کرد: واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19، در کنار رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، دو عامل مهم در کنترل بیماری کرونا است که هرگونه بی توجهی و سهل انگاری در برابر این بیماری نیز می تواند وضعیت استان را بحرانی کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار مشارکت بیش از پیش مردم استان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برابر کرونا ویروس شد و گفت: کمک به مجموعه سلامت به پاس تلاش شبانه روزی در مبارزه با کرونا ویروس، همدلی و همراهی بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی را نیاز دارد.

دکتر لطفی با بیان اینکه سهل انگاری برای دریافت واکسن و کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، باعث گسترش بیماری کووید 19 و ماندگاری این ویروس خطرناک در سطح جامعه می شود، ادامه داد: لازم است مسئولان دستگاه های اجرایی استان برای پیشگیری و گسترش کرونا ویروس، نظارت بیشتری بر رعایت شیوه نامه های بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در فارس به زیر 50 درصد رسیده است

رعایت پروتکل های بهداشتی در فارس به زیر 50 درصد رسیده است