مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-26سياسي

نمی توان همه ایثار شهدا را در مقالات گنجاند


رییس کمیته علمی پژوهشی کنگره 3535 شهید استان زنجان گفت: ایثار شهدا را نمی توان در چند مقاله گنجاند، زیرا ابعاد آن بسیار گسترده بوده و تنها گوشه ای از این ایثار را می توان واکاوی کرد.

- علیرضا فیروزفر صبح امروز (چهارم آبان ماه) در همایش علمی کمیته علمی پژوهشی بزرگداشت کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان که در سالن علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد، با اشاره به فعالیت مستمر یک ساله برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان، اظهار کرد: از پاییز پارسال مسئولیت کمیته علمی پژوهشی به دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده و آغاز به کار کرد.

وی افزود: با همکاری معاونت های مختلف دانشگاه و دانشجویان با تشکیل جلسات مدیریتی و تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مقرر شد همه فعالیت های این دانشگاه به برگزاری یک همایش معطوف شود.

این مسئول با اشاره به فراخوان مقالات برای همایش علمی کمیته علمی پژوهشی از سال گذشته، تصریح کرد: برای این فراخوان سه محور در 17 موضوع تعریف شد و مقالاتی به دبیرخانه همایش واصل شد که در مرحله اول این مقالات یک بار داوری عمومی و یک بار مقالات برتر تحت داوری ویژه کمیته قرار گرفتند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان اینکه مقرر شده بود طرح های مختلف پژوهشی ذیل همایش علمی کمیته علمی پژوهشی کنگره 3535 شهید استان زنجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان همه ایثار شهدا را در مقالات گنجاند

نمی توان همه ایثار شهدا را در مقالات گنجاند