مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:102021-10-26اجتماعي

ضرورت توجه به ظرفیت های منطقه فسیلی مراغه


مدیرکل موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه منطقه فسیلی مراغه جزو مناطق منحصربه فرد جهان است و ایران جزء گروه 20 کشور همفکر دارای تنوع زیستی بالاست، - گفت: این تنوع زیستی از سرمایه های ملی کشورمان محسوب می شود و باید از آنها حفاظت و در جهت اشتغال و درآمدزایی پایدار مطابق اصول حفاظتی برای کشور استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مدادی روز دوشنبه (3 آبان) در آیین روز ملی فسیل شناسی که در محل احداث مرکز دیرینه شناسی کشور در مراغه برگزار شد، با اهمیت بر شمردن ذخایر دیرینه شناسی کشور گفت: تکمیل پروژه مرکز تحقیقات دیرینه شناسی کشور در مراغه که بیش از دو دهه نیمه تمام مانده است، اکنون با تشکیل کارگروهی و تامین اعتبار امیدواریم شاهد تکمیل و بهره برداری این مرکز باشیم.

وی با توجه به نزدیک شدن فصل بودجه ریزی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری مجلس شورای اسلامی و تامین اعتبار جهت تکمیل این مرکز، در قالب یک پروژه در برنامه هفتم و قانون بودجه 1401 تعریف شود.

توجه سازمان حفاظت محیط زیست به حفاظت از ذخایر دیرینه شناسی رییس انجمن دیرینه شناسی ایران که از طریق ویدئوکنفرانس در این آیین شرکت کرده بود، اظهارکرد: اکنون نگاه سازمان حفاظت محیط زیست به سمت دیرینه شناسی است و این حوزه در اولویت کاری این سازمان قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به ظرفیت های منطقه فسیلی مراغه

ضرورت توجه به ظرفیت های منطقه فسیلی مراغه