مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-26پزشكي

دعوت از فناوران جهاددانشگاهی برای اجرای ایجاد ناحیه فناوری سلامت جنوب شهر تهران


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران طی بازدیدی از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، در جمع اعضای هیئت علمی و مدیران دپارتمان های پژوهشی این مجموعه، - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران طی بازدیدی از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، در جمع اعضای هیئت علمی و مدیران دپارتمان های پژوهشی این مجموعه، بر لزوم حمایت همکاری ها در حوزه فناوری با جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران که در راستای ارائه گزارش پروژه مشترک علمی تحقیقاتی با پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، از این مرکز بازدید نمود، با ابراز خرسندی از فعالیت های گسترده این مجموعه، بر لزوم حمایت از این فناوری ها تأکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، از اجرای طرح عظیم ایجاد ناحیه فناوری سلامت در جنوب شهر تهران خبر داد و از فناوران جهاددانشگاهی برای مشارکت در این طرح راهبردی ملی دعوت به همکاری کرد.

همچنین دکتر رامین صرامی فروشانی، سرپرست پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی نیز با ارائه برخی از طرح های شاخص پژوهشی در پژوهشکده، حمایت و استمرار همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران را بخصوص از ایده های نوین پژوهشگران جوان، در توسعه طرح های فناورانه ملی مهم ارزیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از فناوران جهاددانشگاهی برای اجرای ایجاد ناحیه فناوری سلامت جنوب شهر تهران

دعوت از فناوران جهاددانشگاهی برای اجرای ایجاد ناحیه فناوری سلامت جنوب شهر تهران