مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-26اجتماعي

احتمال ریزش برف در ارتفاعات اصفهان/ دما تا 5 درجه سرد می شود


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش پراکنده و ریزش برف در مناطق کوهستانی استان در روز جمعه هفتم آبان ماه خبر داد.

- با اشاره به نفوذ توده هوای سرد به استان از روز چهارشنبه، اظهار داشت: دمای هوا بین سه تا پنج درجه سانتیگراد در مناطق شمال و شمال شرق اصفهان و از روز پنجشنبه در سایر نقاط استان کاهش می یابد.

وی به احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی و باغی اشاره و توصیه کرد: باغداران و کشاورزان برای جلوگیری از خسارت سرمازدگی تمهیدات لازم را در نظر گیرند.

کارشناس مرکز هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه امروز جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است، ادامه داد: آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

آقایی با اشاره به اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد سردتر می شود، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 24 درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک ترین ساعات بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

وی اضافه کرد: زواره در اردستان با دمای 27 درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ریزش برف در ارتفاعات اصفهان/ دما تا 5 درجه سرد می شود

احتمال ریزش برف در ارتفاعات اصفهان/ دما تا 5 درجه سرد می شود