مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-26ورزشي

برخی فرزندان در آداب اسلامی و ایرانی دچار چالش شده اند


همدان_مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهید ستاری همدان گفت: امروز برخی فرزندان در آداب اسلامی و ایرانی دچار چالش شده اند و خانواده ها دوره سردرگمی را طی می کنند.

- اظهار کرد: با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی مراسمی ویژه والدین نوجوان در مورد آگاهی دوره بلوغ برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه در جهت زمینه سازی فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و کمک به خانواده ها است، ادامه داد: امروزه دوره ای است که برخی فرزندان بعضاً در آداب اسلامی و ایرانی دچار چالش شده اند و خانواده ها دوره سردرگمی را طی می کنند.

شایسته فرد بیان کرد: وقتی فرزندان به سن بلوغ می رسند نیاز است خانواده ها آداب جدید را از لحاظ روانشناسی یاد بگیرند تا بتوانند با فرزندانشان تعامل کنند تا این اصالت ایرانی و اسلامی بودن و آداب فرهنگی خودمان را بتوانیم به نسل بعدی به خوبی منتقل کنیم.

وی ادامه داد: در برنامه از سخنرانان برجسته روانشناسی برای آگاهی سازی استفاده کرده ایم که سخنرانی ها در دو بعد روانشناسی و سبک زندگی اسلامی و اعتقادی ارائه می شود تا والدین بتوانند تعامل بهتری با نوجوانان شان داشته باشند و بتوانند آداب و سیره پیامبر صلی الله علیه و آله را به فرزندانشان انتقال بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی فرزندان در آداب اسلامی و ایرانی دچار چالش شده اند

برخی فرزندان در آداب اسلامی و ایرانی دچار چالش شده اند