مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-26سياسي

288 نقطه به عنوان نقاط حساس در استان شناسایی شده است


قزوین_ مدیر کل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت :288 نقطه به عنوان نقاط حساس پدافندی در استان شناسایی شده که در صورت وقوع چالش مختصات و آسیب های این نقاط پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید جلال حسینی در نشست خبری هفته پدافند غیرعامل که صبح سه شنبه در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: پدافند غیرعامل به اقدامات دفاعی غیرمسلحانه در جهت دفع و افزایش بازدارندگی تهدیدات دشمنان در راستای صیانت از جان افراد و همچنین حفاظت از منابع و زیرساخت ها گفته می شود.

وی ادامه داد: چنانچه نگاه دشمن به صورت محوری در موضوعات پدافندی است و پیشگیری ها، برنامه ریزی ها و دفع در برابر آسیب ها بر اساس ظرفیت منابع انسانی و ذخایر و منابع صورت می گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین با اشاره به اینکه هشتم تا چهاردهم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل نامیده می شود اذعان کرد: 11 کارگروه ذیل شورای پدافند غیرعامل استان وجود دارد که در هر کارگروه پنج تا هفت دستگاه بر اساس وظایف تعیین شده حضور دارند و در برنامه ریزی های مربوط به این حوزه موضوعات خود را لحاظ و بررسی و پیگیری می کنند.

وی افزود: وظیفه ی پدافند غیرعامل پایداری استان در زمینه های مختلف از جمله تهدیدات احتمالی است که ذیل این مسئله طرح جامع پدافند استان در سال 99


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

288 نقطه به عنوان نقاط حساس در استان شناسایی شده است

288 نقطه به عنوان نقاط حساس در استان شناسایی شده است