مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-26سياسي

متوازن سازی در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متوازن سازی در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد.

- ایسنا/لرستان نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متوازن سازی در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد.

دکتر محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر نیاز داریم بعد از ثبات سازی اقتصاد کلان در برنامه هفتم توسعه فرایند توسعه به صورت متوازن دنبال شود.

وی تصریح کرد: اگر می بینید آسیب های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است، اگر بحران آب وجود دارد و اگر مشکلات در جاهایی مثل خوزستان حل نشده و اگر برخی جاها بعد از 43 سال جاده دسترسی ندارند این محصول نگاه غیرمنصفانه به توسعه کشور است.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: این برنامه باید بعد از 43 سال مسائل و مشکلات را حل کند و بعد از ثبات سازی اقتصادی کلان تم برنامه هفتم توسعه باید متوان باشد اگر غیر از این باشد نارضایتی روز به روز افزایش خواهد داشت.

خدابخشی اضافه کرد: براساس آمار حدود 40 درصد از کارگاه های صنعتی بالای 10 نفر در چهار استان استقرار دارند و نزدیک به 43 درصد جمعیت کشور در پنج استان مستقر هستند.

وی بیان کرد: این به دلیل این است که در خیلی جاها زیرساخت ایجاد نشده و زیرساخت های توسعه به برخی شهرستان ها برده شده و جمعیت از من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوازن سازی در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد

متوازن سازی در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد